Rondhangen in Sevilla! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu Rondhangen in Sevilla! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu

Rondhangen in Sevilla!

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

24 September 2015 | Spanje, Sevilla

Zoals gisteren min of meer aangegeven heb ik het vandaag rustig aan gedaan. Wel vroeg opgestaan om een video-boodschap voor Maud in te spreken en deze naar haar school te sturen. Ik kon namelijk vandaag niet bij haar diploma-uitreiking aanwezig zijn. In het diepste geheim (zelfs Ricette wist van niets) mijn plannetje uitgevoerd met behulp van twee hostel-gasten. Vanaf het dakterras met zicht op de kathedraal heb ik vanochtend Maud toegesproken en heb ik haar verteld dat ik supertrots op haar ben!
Zojuist van Maud een reactie gekregen, dat ze blij verrast was met mijn boodschap en dat dit onderdeel het leukste van de hele diploma-uitreiking was! Ze gaf aan dat ze wel zag dat ik in mijn gezicht behoorlijk afgevallen was. Wacht maar tot je mijn buik en ribben ziet!
Na het opnemen van de boodschap nog uitgebreid gesproken met een viertal studenten over studeren, carrière e.d. Het was een interessante discussie voor ons allemaal. Daarna afscheid genomen van mijn kamergenoten Nathalia (Moldavië) en Sjoanna (Duitsland), want beiden gingen weer verder. Vervolgens de wijk Triana bezocht en daarna richting het centrum gelopen. Daar een ticket gekocht voor de Metropol Parasol; een bijzondere futuristische houten constructie, die in 2011 voor het publiek is opengesteld. Aanvankelijk wilde ik teruggaan naar mijn hostel, maar ik ben nog naar het Casa de Pilatos gegaan, een wondermooi paleis (vergelijkbaar met het Real Alcazar, maar dan kleiner). Het was er heerlijk rustig, dus ik heb uitgebreid rond kunnen kijken en kunnen genieten van dit prachtige paleis.
Aan het einde van de middag nog even gewerkt aan mijn dagboek. Straks eten en alvast inpakken voor morgen. Dan hoop ik jullie weer te informeren over mijn tocht naar mijn volgende bestemming.
Tot morgen!

  • 24 September 2015 - 20:23

    Edith:

    Wat ontzettend lief van je dat je Maud zo verrast hebt met een video-boodschap. Wat zullen mama, Ricette en Maud traantjes hebben weggepinkt. Super.
    Ook goed om te lezen dat je vandaag de tourist hebt uitgehangen. Daar kun je ook van genieten he.
    Ben benieuwd naar je relaas van morgen. Succes weer. x

  • 24 September 2015 - 20:23

    Edith:

    Wat ontzettend lief van je dat je Maud zo verrast hebt met een video-boodschap. Wat zullen mama, Ricette en Maud traantjes hebben weggepinkt. Super.
    Ook goed om te lezen dat je vandaag de tourist hebt uitgehangen. Daar kun je ook van genieten he.
    Ben benieuwd naar je relaas van morgen. Succes weer. x

  • 24 September 2015 - 21:11

    Leon En Jolanda:

    Hoi Geert,

    Wat een geweldige verhalen die je beleeft en met iedereen wil delen.
    Leuk dat je een videoboodschap voor Maud had ingesproken, hier zal het thuisfront wel ontroerd van zijn. Ook goed dat je een dag wat minder actief bent en lekker kunt genieten van de mooie dingen. Geniet van je laatste dagen in Spanje, probeer ook deze dagen nog in de juiste versnelling te fietsen.

    Groetjes Leon en Jolanda

  • 25 September 2015 - 10:49

    Betsy:

    Hoi Geert, ja ik moet me ook hierbij aansluiten bij de vorige berichtjes!!! Super hoe je dat klaargekregen
    hebt! Erg mooi gedaan, ook Miriam en Eric vonden het heel mooi, daar had ik t filmpje dat ik van Ricette had gekregen ook weer naar doorgestuurd!!! Je hebt vandaag weer veel gezien en inderdaad op naar de volgende route!!!! Ben benieuwd! Grtjs en weer n mooie fietsdag!!!! X :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert

Actief sinds 10 Mei 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 67427

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 30 September 2015

Santiago de Compostella op herhaling!

14 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Fietstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: