De kogel is door de kerk: ik ga verder! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu De kogel is door de kerk: ik ga verder! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu

De kogel is door de kerk: ik ga verder!

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Geert

23 September 2015 | Spanje, Sevilla

Ja, beste mensen, ondanks alle goed bedoeld adviezen heb ik besloten mijn fietsreis te vervolgen of liever gezegd af te maken richting Malaga. Aan iedereen heb ik indertijd laten weten van Santander via Santiago en Sevilla naar Malaga te fietsen en ik vind dat ik mijn woord moet houden: een man een man, een woord een woord! Wel ga ik nog een extra dag rust houden in Sevilla. Vandaag 3 uur rond gesjouwd met gids door Sevilla; dus dat is niet echt rusten! Het meeste van de tour wist ik al, maar toch weer wat dingen geleerd. Morgen ga ik een paar uurtjes de wijk Triana verkennen en daarna rust houden op het werkelijk schitterende dakterras van mijn hostel, dat op de kathedraal van Sevilla uitkijkt. Vrijdag gaat de reis verder naar El Coronil, van daaruit op zaterdag naar Ronda en zondag dan naar Malaga, Daar heb ik dan nog ruim 2 dagen om bij te komen. Ik merkte vandaag dat ik een beetje onrustig wordt van het niet hoeven te fietsen. Dat zullen wel de eerste afkickverschijnselen zijn. Maar goed, ik ga verder en hoop dat jullie mij ook de laatste dagen nog zullen blijven volgen.

  • 23 September 2015 - 21:49

    Ad:

    Geweldig ik had het al verwacht jouw een beetje kennende geen rust voor dat je doel bereikt heb mooie instelling petje af. Geniet er nog van .grt ad en wilma

  • 23 September 2015 - 21:55

    Jos:

    Hoi geert, jij zelf weet het beste wat jouw lichaam kan en waar je zelf het beste bij voelt. Mooi dat je jouw pelgrimstocht afmaakt naar malaga en ronda nog gaat bekijken. Hier waren jullie vorig jaar nog niet geweest. Het is volgens mij ook niet meer zover in kilometers. misschien nog wel in hoogte??? Zal volgende week wel weer afkicken zijn met al die km in je benen. Als je weer naar je werk in veghel fietst moet je maar eerst richting eindhoven fietsen en via best en st. oedenrode naar veghel. Als je de normale weg neemt ben je bij de gemeente nog niet afgekickt en blijf je veel te actief op de gemeente:):):). Geniet ze.

  • 23 September 2015 - 22:25

    Edith:

    Waarom verbaasd het mij nou niet dat je toch weer verder gaat fietsen? Als je je er goed bij voelt moet je dat natuurlijk ook doen, maar let wel goed op jezelf he. Wel goed om te lezen dat je toch je rust af en toe kunt pakken. Als je dan toch in Malaga bent straks kun je meteen even rondkijken of er leuke restaurantjes zijn waar Ricette en ik straks kunnen gaan eten. Je kunt er ook vast gaan proeven hoor. Ben benieuwd. Toi toi toi verder. X

  • 24 September 2015 - 07:10

    Maud:

    Heee pap,

    Ik had niet anders van je verwacht! Ik vind het knap hoe je telkens weer doorzet en de draad toch weer weet op te pakken. Ik heb er alle vertrouwen in dat het je gaat lukken! Doe wel rustig aan hoor en neem voldoende rust. Ik wil je namelijk wel heelhuids en gezond thuis zien komen. Vandaag ben je er dan wel niet bij, maar ik zal aan je denken als ik mijn diploma in ontvangst neem. Je hebt namelijk veel voor mij betekent en mij geholpen tijdens mijn schooljaren. Van jou heb ik de meeste steun gekregen en voor dat alles ben ik je dan ook zeer dankbaar. Dankjewel! Nou pap, nog veel succes en zet hem op!

    Dikke kus en knuffel van je dochter

  • 24 September 2015 - 08:58

    Bianca Feenstra:

    Hoi Geert,
    Wat goed!! Je hebt die aan en uit knop nog steeds niet gevonden ( die zal je wel niet hebben ha ha)
    Geniet ervan. Voordat je het weet is het voorbij.
    tot gauw
    Bianca

  • 24 September 2015 - 11:19

    Betsy:

    Wat dacht jij Geert dat kan ik niet maken om het niet af te maken volgens plan!!!! Knap hoor!!!!
    Ronda zijn wij twee jaar geleden ook geweest! Ben benieuwd wat je er van vindt!!! Weer succes en nu duurt t niet lang meer!!!! Groetjes en ik wens je nog veel kracht in de benen en ook in het hoofd!!!!

    tnt Betsy X :-)

  • 24 September 2015 - 16:33

    Jan:

    Goed bezig Geert het zou altijd blijven knagen als je de rit niet af zou maken.

  • 24 September 2015 - 17:43

    Myon:

    Hey Geert,
    Je was net een dag vertrokken, kom ik Ricette in het centrum van Gemert tegen. Wat een toeval! Ze vertelde me van jouw fietstocht en ik heb dit even moeten laten bezinken...Tjee Geert, wat lever jij een prestatie gewoon ongekend! Trouwens dit geldt ook voor Ricette en je hele thuisfront, weliswaar op een andere manier maar toch! Wanneer ik de reisverslagen lees, lijkt het net alsof ik zelf op de fiets zit en het allemaal zelf meemaak. Knap hoe jij daar en Ricette hier, deze schrijven. Ook zo grappig om tussen de regels door jouw vastberadenheid terug te zien zoals ik die bij je zag tijdens ouderraadvergaderingen van het CoCo. Daarom had ik ook niet anders verwacht als dat jij deze topprestatie zou afmaken. Geweldig! Geert, goed dat je een paar daagjes rust houdt want met jezelf voorbij fietsen schiet niemand iets op. Trap ze nog richting Malaga en vooral blijven genieten!! Succes en groetjes!

  • 24 September 2015 - 18:36

    Léon En Tanja:

    Hoi Geert,

    Hartelijk Gefeliciteerd met het behalen van je doel Sevilla! Wat een enorme prestatie! Ik had je gisteren willen mailen dat je Malaga maar als een soort van toetje zou moeten zien, maakt niet uit of je het nog neemt. Maar dat kon ik natuurlijk niet aan een toetjesmonster schrijven, zonder toetje kun jij immers niet. Ik denk dat als je goed naar je lichaam luistert, het een goede beslissing is om het wel te doen. Jouw kennende zou anders mogelijk het gevoel kunnen komen van "had ik toch maar...."
    Hopelijk ga je de komende dagen dan ook echt als een toetje zien, er nog meer van genieten en rustig aan doen. Maak er nog een paar mooie dagen van !
    Veel groeten en succes

  • 25 September 2015 - 10:17

    Arjen En Astrid:

    Hoi Geert,

    Proficiat met je prestaties tot nu toe. Petje af hoor! I.v.m. onze vakantie hebben we je de afgelopen weken niet kunnen volgen, maar ik zie dat je geen gebrek aan belangstelling hebt (gehad). Veel succes nog met de laatste loodjes. Had niet anders verwacht dan dat je toch doorzet. We kennen je niet anders!
    Wat zul je trots zijn op Maud en wat leuk van die videoboodschap. Via deze weg ook de felicitaties aan Maud. Goed gedaan!

    Ik heb overigens de groeten van je ontvangen uit Santiago de Compostella. Hartstikke leuk.

    Geniet nog van de komende dagen, de mooie omgeving en de lekkere temperatuur en kom behouden weer thuis.

    Lieve groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert

Actief sinds 10 Mei 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 67430

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 30 September 2015

Santiago de Compostella op herhaling!

14 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Fietstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: