Een dag rust - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu Een dag rust - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu

Een dag rust

Door: Ricette

Blijf op de hoogte en volg Geert

06 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Geert is vandaag in Santiago de Compostella gebleven. Hij is naar de mis geweest en heeft nu ook een keer het wierookvat door de kerk zien gaan. Dit had hij 6 jaar geleden niet gezien.
Ook is hij nog naar het 'Holland House' geweest, waar hij nog een reporter van De Volkskrant heeft gesproken. Misschien dat er over enkele weken dan ook een stukje over Geert in de krant komt.
Morgen vertrekt hij naar Finisterre. Hij heeft van iemand een kortere route gekregen, zodat hij nu wel iets van de route afwijkt, maar dan maar 90 in plaats van 120 km moet fietsen naar Finisterre. Dit lijkt hem toch beter.

• 07 September 2015 - 08:54

Marijn:

Goed bezig Geert!
    Leuk om Je verslagen te lezen, ik doe het je niet na.
    Succes en geluk toegewenst en ik wacht op je avontuur van vandaag!

• 07 September 2015 - 11:08

Betsy Van Etten:

Geert let goed op jezelf !!!! Rustig aan, je bent al zover!!!!
    Groetjes en nog veel fietsplezier!!!! Toi toi ! :-)

• 07 September 2015 - 14:09

Edith:

He Geert,
    Goed bezig tot nu toe. Een dagje rust, klinkt goed. Goed voor jezelf zorgen, dan doen ik het hier wel voor iedereen.
    Steek je vandaag een kaarsje aan voor ons pa?
    Liefs en succes. xxx

• 07 September 2015 - 14:11

Jan De Bruijn:

Hallo Geert,

Ben een inhaalslag aan het maken met het lezen van je reisverslag.

Nog effe doorbijten ik heb er alle vertrouwen in, nog veel fietsplezier.

• 07 September 2015 - 14:44

Ad Van Kraay:

Hallo geert goed dat je een rustdag neemt doe rustig aan en over fiets je niet daar is het te mooi voor onderweg geniet van je reis ik volg je iedere dag en geniet mee van jou avontuur dus doe maar rustig aan dan komt alles goed met jou en ook voor thuis is dat dan rustig grt ad enwilma

• 07 September 2015 - 15:58

Erik Schoone:

Hoi Geert,

Mooie verhalen en een mooie tocht! Vast leuk om weer in Santiago de Compostella te zijn.

Je zult je overbuurman wel enorm missen natuurlijk ;). Maar nog heel veel plezier en vooral veel succes toegewenst.

Groeten,