Vertrek - Reisverslag uit Santander, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Santander, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Ricette

Blijf op de hoogte en volg Geert

30 Augustus 2015 | Spanje, Santander

Na de laatste hectische en toch ook chaotische voorbereidingen, dan toch de dag van vertrek. Vroeg opstaan om de fiets in te pakken in de grote doos. Nog een fietstas erbij stoppen en dan de doos goed dichtmaken met ... ja, ja, ducktape.
Rond half acht vertrokken we dan richting Weeze.
Daar aangekomen, eerst maar meteen inchecken en de doos afleveren. En ja, dan is daar toch dat moment van afscheid. Hoewel het thuis met de kinderen nog goed ging, kwamen daar nu toch wat tranen.
Maar met veel zin in de reis, en toch ook de nodige spanning (met name voor de eerste twee dagen), op naar de douane, op naar Santander!
Volgens de eerste berichten van Geert, is de reis goed verlopen. Rond het vliegveld is het allemaal heel erg druk. Er wordt hem dan ook op het hart gedrukt niet op de fiets naar de stad te gaan, omdat hij dan over grote snelwegen moet. Dan maar een treinkaartje naar de stad.
De stad Santander is mooi. Geert heeft er een herberg gevonden die wel oké is. Vervolgens heeft hij de stad nog bekeken en twee uur over de boulevard gelopen. Het is er erg warm en bewolkt.
Rond half negen in de avond toch richting bedje. Hij moet de kamer delen met 12 personen. Hij zal zijn eigen bed wel gaan missen.

• 30 Augustus 2015 - 23:04

Marjon:

Succes Geert!!! Ik ga je reis volgen vanuit Nederland. Zet 'm op!!!

• 31 Augustus 2015 - 08:06

Karlien:

Hoi Geert, succes met je reis, maak er een mooie trektocht van!!

• 31 Augustus 2015 - 09:01

Veronique:

Geert, Heel veel plezier gewenst. Geniet ervan!

• 31 Augustus 2015 - 09:25

Léon En Tanja Verweij:

Heel veel succes Geert! Geniet van deze prachtige reis en denk aan de stop-knop.....

• 31 Augustus 2015 - 09:36

Ylonne:

Hoi Geert, ik ga je zeker volgen! veel succes en geniet van deze reis!!

• 31 Augustus 2015 - 10:04

Richelle Geers:

Hallo Geert, ik wens je heel veel fietsplezier en mooie momenten toe, dat het maar mooie herinneringen zullen worden. Geniet ervan!

• 31 Augustus 2015 - 10:21

Edith En Jos:

Hoi Geert, fijn dat de reis naar spanje goed is gegaan en geen problemen bij de douane. Heeeel veeeel succes en lekker genieten van het spaanse landschap.

• 31 Augustus 2015 - 13:37

Patrick,Petra,Jelle,Sjoerd En Giel:

Hoi Geert,
    Natuurlijk gaan ook wij je volgen op je reis. Geniet van de tocht en het landschap. We zijn benieuwd wat je deze keer weer allemaal gaat beleven. Heeeeeel veel plezier en succes !

• 31 Augustus 2015 - 13:56

Riny Van Rinsum:

Hoi Geert, net terug van een vakantie in Analusie, lees ik dat jij op weg bent er naat toe.
    Ik hop da je jezelf ook de rust en de gelegeheid geeft om een aantal zeer mooie culturele plekken te bezoeken.
    Succes met de tocht en vooral veel plezier toegewnst!!

• 31 Augustus 2015 - 15:02

Noemi Mendia Velasco:

Hoi Geert!
    Veel succes in Spanje, en als ik jou kan helpen, ook als is om iets te vertalen, dan weet jij wel :-)!!!!

• 31 Augustus 2015 - 15:27

Marionne Lommen:

Hallo Geert, En ik jou maar druk mailen..... Zie ik dat je gaat starten met een bijzondere tocht.
    Ik wens je een mooie reis! Groeten Marionne Lommen OJBS de Ieme Veghel

• 31 Augustus 2015 - 15:28

Eja:

Hoi Geert,
    Fijn dat je tóch kon gaan, en je ogen je niet in de steek lieten!
    Succes en geniet van je prachtige tocht!