Salamanca, meer dan geweldig! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu Salamanca, meer dan geweldig! - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Geert Etten - WaarBenJij.nu

Salamanca, meer dan geweldig!

Door: Ricette

Blijf op de hoogte en volg Geert

14 September 2015 | Spanje, Salamanca

Vandaag weer flinke tegenwind gehad. Als dat zo duurt tot Sevilla..... Het landschap was nu wat glooiender met heel veel zonnebloemen. Het was wel weer één lange weg van 73 km lang. De dorpjes onderweg leken uitgestorven. Met fietsen heel rustig aan gedaan om de hamstring te ontzien. Zo toch al rond 14.00 uur in Salamanca aangekomen. Toen bleek dat er pas rond 17.00 weer iemand bij de herberg zou zijn, is Geert erbij gaan zitten om zijn dagboek bij te werken. Gelukkig kwam er al iemand om 14.30 uur aan, zodat Geert toen zijn bagage kwijt kon en zo extra tijd kreeg om de stad te gaan verkennen. En die stad noemt hij 'the place to be', een meer dan geweldige stad. Er is ook een feest aan de gang en daarom heel gezellig druk. De kathedraal weer bekeken, met zo mogelijk nog meer pracht en praal dan ooit. De stad vindt hij zo mooi dat hij het er al over heeft om er met mij misschien in het voorjaar naartoe te gaan.... klinkt goed.
Hij ging nu weer verder de stad in om nog meer te bekijken. We wachten zijn berichten maar weer af.

  • 14 September 2015 - 19:25

    Patrick:

    Hoi Geert,
    Leuk om je reisverslagen te lezen, hoe je de fietstocht beleeft en wat je mee maakt.
    Ik ben gisteren hier in mijn uppie wezen fietsen, zonder mijn fietsmaatje Geert, maar dat is toch wel een hele andere omgeving dan waar jij fietst. Ik zou graag een of twee etappes met je willen mee fietsen.
    Ik wens je nog heel veel fietsplezier en doe voorzichtig aan met je blessure.
    Groeten Patrick.

  • 14 September 2015 - 20:48

    Paulie :

    Hoi Geert,
    Hier dan eindelijk een berichtje van mij.
    Ik heb met bewondering je verslagen gelezen, het zijn mooie gedeeltes maar ook af en toe martelgangen die je af moet leggen. Maar allemaal ervaringen om nooit te vergeten.
    Hopelijk gaat het gauw wat beter met je hamstring.
    Wel gezellig dat je s avonds vaak aanspraak hebt.

    Heel veel nog!
    Groetjes, Paulien

  • 14 September 2015 - 21:24

    Hans:

    Hoi Geert,
    Leuk om al jouw dagverslagen te lezen. ik heb ze vanavond allemaal in een keer gelezen. Het leek net of ik zelf op de fiets zat. Succes de komende dagen en geniet ervan. Ik ga een wijntje pakken op het terras in Kos.
    Groeten, Hans

  • 14 September 2015 - 22:17

    Betsy Van Etten:

    Hoi Geert, ik ben blij dat t vandaag goed gegaan is!!!!! We zullen de naam van die stad onthouden!!!!
    Slaap lekker en morgen weer n mooie fietsdag!!!! Ik kijk weer uit naar jouw verslag!!!!!
    Ik lees het met veel plezier!!!!!! X

    Tnt Betsy X

  • 14 September 2015 - 23:15

    Albert:

    Hoi Geert,

    Je hebt helemaal gelijk: er gaat niets boven Salamanca!
    Ik ben daar ook enkele dagen geweest.
    En had toen nog langer willen blijven.
    Maar ja: ik had ook al kaarten gekocht voor een wedstrijd van Real.
    Ik was dus "gedwongen" een punt te zetten achter Salamanca en terug te gaan naar Madrid.
    Viel Spass!

    Liebe Grüsse,

    Albert


  • 15 September 2015 - 13:11

    Ma:

    Ben vanmiddag in Gemert en heb met veel plezier jouw reisverslagen en reacties gelezen. Fijn te horen dat het goed gaat, al heb ik soms mijn twijfels. Ricette en ik gaan dadelijk naar Tante Marietje. En zonder hulp van boven is het moeilijker de reis goed te volbrengen. Ik denk aan jou en tot over twee weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert

Actief sinds 10 Mei 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 67335

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 30 September 2015

Santiago de Compostella op herhaling!

14 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Fietstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: