Santiago de Compostella op herhaling! - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Geert Etten - WaarBenJij.nu Santiago de Compostella op herhaling! - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Geert Etten - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostella op herhaling!

Door: Geert van Etten

Blijf op de hoogte en volg Geert

29 Augustus 2015 | Nederland, Gemert

Bol van de stress!
Nog een kleine 12 uur te gaan voordat mijn reis begint! Vandaag was een stressvolle dag! Mijn fiets bleek toch niet gereed voor de reis; er moesten nog enkele aanpassingen aan o.a. de bagagedrager gedaan worden.
Ricette had vanmiddag familie en vrienden uitgenodigd om afscheid te komen nemen, maar ik was geen goede gastheer! Mijn excuses daarvoor; ik stond bol van de stress! Gelukkig was de middag ook bedoeld om te vieren dat onze dochter Maud met succes haar HBO-opleiding tot Logopediste heeft afgerond. Toppie Maud en nu nog een baan! Ik ga er van uit dat mijn stress binnen 2 dagen is verdwenen!
Nu een korte maar goede nachtrust en dan gaan met die banaan! Het wordt zeker een uitdagende tocht!
Iedereen bedankt voor jullie belangstelling en steun de afgelopen dagen. Want de oogallergie had bijna roet in het eten gegooid! Gelukkig heeft afgelopen donderdag de oogarts het sein op groen gezet. Een hele opluchting, maar mijn voorbereiding had door de allergie enkele dagen stil gelegen. Vandaar die stress op het laatste moment.
Ik beloof jullie te gaan genieten en (deze keer) naar mijn lichaam te luisteren; dus geen tochten van 170 km, maar dagtochten van om en nabij de 100 km.
Ik hoop dat jullie mij net zoals vorige keer zullen volgen en zo af en toe een berichtje zullen achterlaten!
Vele groetjes van Geert

  • 30 Augustus 2015 - 00:09

    Marianne Schepers:

    Geert,

    Begrijpelijke stress net voor de tocht. Heel veel succes!!!!!!!

    Gr.

    Marianne Schepers
    (ouderraad lid)

  • 30 Augustus 2015 - 16:58

    Nellie Leenders:

    Prachtig en fijn dat je nu weer kunt gaan fietsen.
    We gaan je volgen en wensen je een fijne fietstocht.
    Herman en Nellie Leenders

  • 30 Augustus 2015 - 19:25

    Roel:

    Geert

    succes daar in spanje en geniet er van
    mooi dat je oog alergie geheeld is
    groeten
    Roel

  • 30 Augustus 2015 - 20:48

    Stefan Van Bogget:

    Ha Geert,

    Wat een mooie uitdaging weer!
    Weg met de stress en lekker genieten. Zet hem op.

    Gr. Stefan

  • 30 Augustus 2015 - 22:04

    Tiny Leijten:

    Hoi Geert,

    We hebben elkaar lang niet gesproken. Daarom wist ik ook niet dat je weer een stuk van de tocht naar Santiago gaat fietsen. Ik wens je heel veel succes. Maria en ik zullen proberen je te volgen vanuit Kroatië. Daar zijn we tot eind september. En je begrijpt wel dat we pas konden gaan na PSV - Feijenoord.

    Hou je taai.

  • 30 Augustus 2015 - 22:14

    Marcel Beniers:

    Hoi Geert,

    Heel veel plezier, succes en geniet ervan.
    groet Marcel

  • 31 Augustus 2015 - 07:59

    Elli Van De Loo:

    Hoe sterk is de eenzame fietser....
    Héééél sterk toch!
    Jij hebt al zoveel kaarjses gebrand voor anderen, ik zal het nu voor jou doen.
    Trap ze en geniet er ten volle van

  • 01 September 2015 - 10:16

    Dianne De Groot:

    Geert, ontzettend veel succes en we hopen je begin oktober vol met verhalen weer te zien.
    Dianne

  • 01 September 2015 - 11:13

    Liesbeth Van Oss:

    Hey Geert, zet m op, je kunt het, en geniet van deze mooie ervaring!

  • 01 September 2015 - 16:36

    Ylonne:

    leuk om je zo weer te kunnen volgen, succes en geniet van deze reis!

  • 07 September 2015 - 11:15

    Lianne Giebels:

    Hoi Geert,
    Hoe is het met jou? Inmiddels ruim een week aan het fietsen. Waar ben je nu ergens en verloopt alles nog volgens planning. Hier op kantoor wel in ieder geval ;-))
    Het weer is hier nu wat minder, maar komende week gaat de zon weer schijnen. Dus daar gaan we nog even van genieten. Fiets ze, geniet ervan en denk aan die eindstreep!

  • 07 September 2015 - 12:17

    Susan Wilhelm:

    Hoi Herr Von Etten,
    Hoe is het met je, ik hoop dat alles goed met je gaat.
    Kun je weer goed zien?
    In ieder geval heel veel succes en plezier en hou alles heel!!

  • 07 September 2015 - 23:05

    Harry En Marian:

    Hallo Geert.natuurlijk volgen wij jou ook weer en wensen je een hele mooie tijd en goede reis.
    Groetjes uit Enschede

  • 10 September 2015 - 21:30

    Leon En Jolanda:

    Hoi Geert, hier ff een groet vanuit de Hezelaar. Hopelijk ben je volop aan het genieten van je fietstocht en gaat alles voorspoedig. Veel succes en hopelijk heel veel goed weer daar. Geniet ervan en de juiste versnelling blijven kiezen!! Groetjes Leon en Jolanda

  • 15 September 2015 - 13:21

    Jos Van De Steeg:

    Je bent al enige dagen aan het fietsen. Hopenlijk gaat het goed. Geniet van de tocht en ben benieuwd naar je bevindingen. succes.
    groet Jos

  • 23 September 2015 - 22:31

    Arjen En Astrid:

    Hoi Geert,

    We zijn net terug van vakantie en hebben je daardoor nog niet gevolgd. We hadden nl geen wifi. Heerlijk rustig! We zijn nu wel heel benieuwd naar je reis tot nu toe. Vooral omdat ik via via de groeten van jou heb gekregen uit Santiago de Compostella. Jij weet wel van wie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert

Actief sinds 10 Mei 2009
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 67331

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 30 September 2015

Santiago de Compostella op herhaling!

14 Juni 2009 - 17 Juli 2009

Fietstocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: